Lycka med stor L'

Dagen började bra med en riktigt kort dag i skolan. Tempot är inte direkt fullspeedat på lektionerna så man hinner med allt väldigt fort. Därför fick jag gå ca 40 min tidigare! Efter lektionen fick jag en bok såld också :)  Skönt att bli av med skolböckerna som man iallafall inte behöver.

Köpte med mig mat hem från stan, åt upp det och gick en sväng förbi Madde för att sedan våldgästa Mia :) Riktigt härligt väder har det också varit. Fyra grader varmt och sol!!! Det är verkligen påväg åt rätt håll nu! Känner mig otroligt lyckligt lottad också. Har världens finaste pojkvän och sötaste Tija (ibland drygaste ;p) samt väääldigt fina syskon och vänner!! Älskar den där varma känslan som sprider sig i hela kroppen! Lycka!! riktigt lycka :) Ärlig och ren lycka!

Nedan: Kärlek!


Fynande även lite hyacinter idag nere på blomaffären (5kr st!!!!).  Jag tänkte göra en fin plantering av dem imorgon :) De står och drar åt sig vatten nu så jag inte behöver vattna dem senare!!
 Sen när dom visstnat slänger jag bara ner dem i jorden och sen kommer dem år efter år utan att man behöver lyfta ett finger :) Sååå skönt!
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0