Första magbilderna!

Tror att jag måste blivit ganska mycket tjockare under natten! Idag på jobbet kommenterade de flesta jag stötte på att jag börjar bli rund om magen nu.

På fredag går vi in i vecka 20 och då ska jag mäta mig runt magen å väga mig för att se om jag blivit större. Fick en träningskick alldeles innan jag blev gravid och tänkte att nu jäklar ska jag träna så vi mätte och vägde mig då så nu kan jag jämföra med det! 

Just nu känns det mest som om jag har en "jag-har-ätit-för-mycket-pizza" mage! Känner mig faktiskt ganska tjock, inte fint gravid tjock som jag trodde att man skulle känna haha! Äh åt för inte allt för länge sen så det är nog mättnads känslan som gör det.

Kommer lägga in ny magbild varje vecka (varje fredag då vi byter vecka då) och här nedan är dem vi hittills fotat:




Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer
Postat av: Lisa

åh, vad fint!! det ser absolut inte ut som en "ätit för mycket pizza mage". gulligull ju!! :)

2011-07-07 @ 14:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0