samla-nya-krafter-promenad!

Gårdagskvällen spenderades hemma hos Sarah med alla tjejerna :D (nästan då) Vi åt enchiladas och pratade igen oss! Det var en hel del som hänt sen sist vi alla sågs, vilket känns som en evighet sen! Det var riktigt mysigt att träffa alla :)

<3


Tija & jag kom nyss in från en riktigt mysig promenad! Vi gick vår vanliga rutt runt ängen här nedanför! Så härligt när det knappt är någon annan ute. Det enda man hör är hur vinden blåser i träden och man känner hur solen värmer! Sen är det såklart himla mysigt när Tija går fint brevid mig, fick ibland kolla ner så att hon verkligen var kvar ;) Sen att lilla bebisen sparkade då och då för att göra sig uppmärksammad är ett stort plus :D Det var verkligen en promenad som gav ny energi!! Så härligt :)

Nu ska jag mysa ner mig i soffan och vara lite onyttig och äta goda kakor och dricka saft! Sen ska jag laga mat då min kärlek kommer hem från jobbet och äter lunch med mig idag :D <3
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0