:)'

Gud vad det inte var jätte roligt att kliva upp imorse! Men jag gick upp, släppte ut Tija som gnällde som tusan och fick i mig lite frukost innan jag skyndade till bussen. Kom nästan i tid till skolan.. Efter det har jag spenderat dagen hos min kära syster och hjälpt henne lite idag och myst med mina systersöner <3

Vid 18 tiden ikväll slocknade jag totalt! Trodde jag skulle bli piggare av en powernap men icke. Är fruktansvärt trött.Men det är ju snart helg så lite till orkar jag allt :)

Ska nog göra en kopp the och lägga mig sängen och kolla på tv tills jag somnar :) Kommer mer bilder och annat skoj i inläggen soon, very soon!

Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0