God natt'

Har unnat mig hela två mysiga skumbad med kaffe och the idag :) Kan inte förstå varför jag för bara någon vecka sedan ville slänga ner badkaret i källaren för att ha en stå dusch (sån där fräsch grej dom har på lyxavdelningen på badet med en takdusch och en handdusch). Det är ju såå mysigt att bada!! Jag visste väl innerst inne att jag var en badmänniska :) Men inte vore det fel med både och :) Haha. det får bli i framtiden när vi förmodligen (och förhoppningsvis) bor i ett hus!!



Nu ska jag verkligen sova. Har kommunikations lektion direkt på morgonen vid halv 9 så det gäller att gå upp med tuppen! Det är någonting med att gå upp kl 07.00 som tar emot.. 07.30 känns hyffsat lugnt.. men inte klockan sju.. Hur ska det gå i sommar när jag förmodligen BÖRJAR så tidigt? :) Äh nog om det nu!! Sov så gott allihopa :)
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0