Godmorgon'

Ska strax ta mig iväg till skolan för lite programhantering.. Yeeey :p Innan dess tänkte jag bara berätta att första videon kommer ut ikväll här på bloggen. Har lyckats tvinga hit Robert idag (mutade med en lunch) så han ska filma när jag och Tija övar lite.

Har tittat ihjäl mig på lydnasklass 1 på youtube och är såå fascinerad!! Så det är väll lite vårat mål men det kommer senare såklart. Vi börjar med grunderna och ikväll tränar vi lite enkelt som att 'gå fint i koppel'. Kanske man redan borde kunna men vi är inte riktigt där ännu. Men vi får se det positivt, ni kommer få mååånga videos att se framöver :) Så kika in ikväll!

Nu ska jag fixa iordning mig lite!
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer
Postat av: sannalitens.blogg.se

Hoppas du får en bra dag sötnos :)

Kramar, Sannalitens.blogg.se

2011-03-28 @ 17:25:04
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0