Käka foppa-toffel

Skyndade mig hem från skolan till Tija, hon fick vara ensam lite för länge idag :( Som tur är händer det väldigt sällan!! Men det märktes, hon hade ätit på en vante och käkat lite på en foppa-toffel! Men nu är hon nöjd igen eftersom vi varit ute och lekt på gården av bra stund :)

Igår fick vi tillbaka matteprov numero två och jag klarade det!!! Såå nöjd :) Ett prov och nationella kvar sen hoppas jag på godkänt och en ekonomiutbildning till hösten :)

Fick deklarations papprena idag och blev mycket glatt överraskad :) Ikväll har jag webbdesign och ska faktiskt gå på den :) Det var ett tag sen om man säger så.

Nu ska jag bara lata mig och kanske ta en god kopp the :)



Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0