Kommunikation'

Godmorgon!

Vi sov faktiskt ganska länge idag. Vi gick väll upp runt nio (!) av en gnällande Tija som ville ut. Känner mig till och med helt utvilad! Nu äter jag gårdagens pannkakor och ska strax dricka en kopp snabb kaffe!!

Brukade vara ledig på tisdagar men idag börjat en ny kurs i skolan. Kommunikation. Ska bli spännande då jag redan läst den tidigare. Eller rättare sagt börjat på den och näst intill avskytt lärare som hade den. Så nu ger jag kursen en ny chans, det är förstås en ny lärare nu!

Ikväll har vi tvättid också. Det behövs verkligen!! haha.

Våren är verkligen påväg med stormsteg. Både igår och idag har vi suttit ute på tomten och njutit av värmen :) Så mysigt! Nu väntar jag otåligt på att blommorna ska komma upp!!! Snön är snart (om man är gaanska optimistisk) borta!! Nu ska jag kika runt lite!
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer
Postat av: Madeleine - Mamma till Lova

Självklart, oj så härligt det är!! :D

2011-03-22 @ 11:40:27
URL: http://madeleines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0