Nya möjligheter'

Känner mig otrolig stark idag! Får det faktiskt lite genom Tija. Hur man mår avspeglas i henne och är jag stark så förljer hon mig som om jag vore gud. Helt fantastiskt! Det är ju inte lätt att gå ner från den här underbara toppen när man väl kännt hur skönt det är att vara såhär! (vilket absolut är jätte bra ofc!!)

Har även börjat tänka mer positiva tankar. Alltså tänka det jag vill ska hända istället för att tänka negativa tankar som jag absolut inte vill ska hända!! Hur kan jag tro att allt ska gå lysande om jag tänker vad jag INTE vill?

Känns som om jag klarar precis vad som helst!! Kanske ska viga dagen åt att plugga när jag ändå känner som styrka!! Har en del att ta igen! Men först ska jag till skolan, promenixa en lååång en med Tija sen diska och städa. Kanske slänger in plugg någonstans därimellan!



Nu måste jag springa till bussen!
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0