Tack för idag, slut för idag'

Har varit duktig och skickat in lite hemuppgifter såhär på kvällskvisten. Imorgon är det tidig skoldag med matte och avslutas med ett psykologi prov. Jag får hoppas att jag är helt fantastiskt grym på psykologi då boken inte blivit så flitigt läst som den borde.

Idag har Tija varit så gullig och låtit mig öva upp mitt tålamod. I och för sig inte lika mycket som vanligt men ändå så att det har märkts och det är ju alltid trevligt. Jag är faktiskt inte alls ironisk. Jag är annars ganska bra på att vara just det men det är en sida som inte alltid är nyttig. Såå jag ska försöka att se på saker och ting på ett mindre irriterat sett och istället se vad man kan läsa sig av det.

Kanske låter flummig men låt så vara i så fall. Nu ska jag gosa ner mig i soffan med min kärlek :)

Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0