Fettisdagen!!

Hej alla fina !
 
Clara sover sen några timmar tillbaka och Charlie ligger i sin säng för att sova :) ska alldeles strax ta en varm skön efterlängtad dusch men tänkte kika in här först! 
 
Åt ni semlor idag? Vi njöt av en varsin här hemma! Åh så gott det var, har underskattat semlor!! Hemifrån har jag lärt mig att man äter semlan i en djup skål med varm mjölk :) såå gott!! Men Anders kollade lite konstigt på mig så det kanske är någon skum tradition jag fått med mig bara haha eller hur äter ni era? :) 
 
Nej nu får det bli en dusch och sen middag , hemmagjord pizza!! Gott gott!! Vi hörs imorgon igen!! 
 
 
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer
Postat av: mia

Här åts det semlor alla barnen med så gott det var! Men vi åt dem utan mjölk :)

Svar: Gott!! Men du känner igen de där med mjölk? Haha
Pawriktigt

2013-02-12 @ 22:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0