Föds dom inte med iPhone nu

Idag är det fredag. Tycker de känns lite som vilken dag som helst. Blir lätt helg varje dag eftersom vi är hemma båda två nuförtiden. Lite lyxigt tycker jag! 
 
 
För någon dag sedan så lyckades min ettåriga dotter printscreena min mobil!! Hur i h.. Gjorde hon det tänkte jag!! Fast barn nuförtiden har ju iPhone å surfplattor och allt möjligt i tidig ålder. Ja fick min första mobil när jag gick i åttan!! Man kunde ringa och skicka sms med den, det var allt!! Jag är inte bitter eller så jag tycker bara det går så jäkla fort nu! Det gäller att hänga med och ligga steget före våra små antar jag! Blev nästan lite chockad att det inte följde med en iPhone ut när jag födde Charlie!! 
 
Ja har lärt mig att printscreena nu :p haha 
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0