Ny vecka!

Hej på er! 



Måndagen börjar snart lida mot sitt slut! Dagen har bjudit på kastanjeplockning med barnen efter förskolan och en trevlig stund hos farmor/svärmor :)) 





Efter jag hade lagt barnen satte jag träningscykeln framför TVn och startade skilda världar säsong 10 som fina svärmor lånat mig :) 

Kvällens träning


Nu har Lill prinsen vaknat till så jag får försöka lägga honom igen! Han har nämligen fått sin första tand så dom andra är nog också på gång! Måste vara fruktansvärt jobbigt att få tänder! Klia och göra ont! Stackars liten! :( 

idag blir han 11 månader också! En månad tills han blir ett år!! Tiden springer iväg! 

Imorgon väntar fotografering på förskolan för Clara ! :)
Vi hörs snart igen! 
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0