Känns som fredag

Hej på er! 

Haha Charlie börjar sakta men säkert få sina små tänder! De har inte riktigt kikat upp ännu men snart! När tänderna ska bryta igenom så kliar det förmodligen oerhört mycket vilket resulterade i att Charlie febrilt letat efter något att bita i! 

Vi har ju en miljard bitleksaker som borde passa men inte för Charlie! Detta blev resultatet.... 

..tre små stackars griskultingar från IKEA haha 

Han bet och dreglade så mycket på de stackars grisarna så nu ligger de på tork på varma elementet i köket



<3 ! Clara och Charlie på promenaden tidigare! 

Nu ska jag faktisk sätta mig ner och bara vara! Tvätten, disken och alla leksakerna är iordning plockade! Nu ska jag njuta av maten!!




Imorgon ska jag och barnen ta en tur till Lidköping :) skriver mer om det imorgon! 







Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0