Frisk september dag

Hej på er!
 
kylan har slagit till rejält här så imorse åkte charlies vinterkläder fram! Är så friskt och skönt på mornarna när vi går till förskolan så det behövs rejäla kläder då! 
 
det blev ett besök på öppna förskolan här i Kvänum idag! Emelie och jag tog med oss minstingarna Minelle och Charlie för att ta oss en kik! Det var otroligt mycket unga föräldrar med sina småttingar där! Känns som vi kommer gå dit fler gånger för lek och bus men såklart även för den sociala biten för oss vuxna :) 
 
Charlie somnade i vagnen när vi gick hemåt vid 11.30 och han sussar fortfarande så gott! 
 
Jag har hunnit beta av städlistan jag hade för idag och fått i mig lite lunch! Om ett tag ska jag hämta Clara på förskolan men först en kopp kaffe!! Mmm underbart! 
 
Ska ja försöka få in bilder också, inte riktigt förstått hur man gör ännu! Skriver på min iPhone, någon som vet hur man bär sig åt? 
 
Kikar in in ikväll efter träningen igen  :) 
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0