Höstpromenad


Hej på er!!

Den här helgen spenderas hemma hos underbara familjen Lindberg! Idag var dom iväg en sväng så jag och barnen tog en lång härlig promenad på den höstprydda landsbygden!

 Har längtat och längtat till hösten och idag insåg jag att den faktiskt är här nu! Alla sprakande färger i naturen, härliga höstvindar å höstregn, solen som värmer helt lagom i kylan och den krispiga luften!! Jag är verkligen en höstmänniska! 

Här får ni lite bilder från promenaden!

Lillebror somnade så gott i vagnen efter att jag startat Spotify och satt igång hårdrockslistan på hög volym!, det är hans favoritmusik!




Vi hälsade på kossorna under promenaden! Clara stod länge och pratade med dom! Hon ville inte alls säga hej då till dem när jag tyckte att det var dags att gå hem! Hehe



'Mamma titta!! måååånga blad' 

Mammas älskade lilla tjej! Fick hålla hennes hand under promenaden! Man går passa på när tillfälle ges, för det mesta ska hon springa före på upptäcksfärd!! Min fina fina skatt!! 



Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0