Nya hurtiga jag

Hej!
 
Nu kör jag en nystart här på bloggen! 
Jag känner att det passar väldigt bra att göra det
just precis nu!
 
Idag joggade (gick/joggade) jag och härliga Emelie (en av Anders underbara systrar) för första gången! nu startar vi igång en ny hurtig del av våra liv! Träning står på schemat
alla dagar utom lördag och söndag som vigs åt 
välbehövlig vila! Känns så jädrans skönt att vara
igång!! Å det va inte pissjobbigt som jag förväntat mig. Visst, vi körde i ett tempo som var lagom skönt och hade säkert kunnat köra på lite hårdare men till vilken nytta? Blodsmak i munnen och avsmak för träning? Här kör vi i ett lagom skönt halvjobbigt tempo så att det fortfarande är härligt att träna men samtidigt som som det ger något!
 
 
Så nu börjar jag alltså blogga igen för att dela den här härliga resan som alldeles precis startat! 
 
Hoppas att ni vill följa med! 
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0