Studera

Hej på er! 

Förmiddagen har spenderats i Lidköping där jag tagit del av informationen inför kursstart! Har nämligen kommit in på tre kurser på distans som jag ska läsa i höst! 

Riktigt vackert längs med skolbyggnaden i Lidköping 


En av kurserna är privatjuridik de andra två är psykologi 2 och historia 3. 


Hann även med att låna en bok till kurserna och beställa hem en annan. 

Vi är tillbaka i Kvänum sen en stund tillbaka och hunnit med lite hemma hos Emelie och Josef. Om en stund ska vi åka och storhandla inför hela månaden! :) alltid lika trevligt! 

Måste visa en annan sak också! Jag är ju en trädgårdsnörd och ääälskar de mesta som rör växter ! 

Ser ni dom gröna små prickarna ? Som små sugproppar fäster de på alla material och gör så växten kan klättra! Häftigt tycker jag! Måste vara starka som orkar hålla uppe så mycket! 




Jag tittar in ikväll efter träningen igen :) 


Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0