This girl is on fire


Hej på er!!

Nu är det måndagskväll och vi har hunnit med att stor handla inför månaden, vräka i oss tacos och sen tränat på Friskis! Riktigt härligt att röra på sig måste jag säga! Så skönt att Friskis kommer hit till lilla Kvänum! Vi bor ju ute på landet så kommunikationen är inte sådär jätte bra! I värsta fall kan det ta 1,5 timme att ta sig till Lidköping med buss (det tar typ 30 min med bil) så därför är jag väldigt glad att det finns någon som vill hålla i Friskis passen här :) 

Nu sitter jag i soffan och tittar på drömkåken :) lite roligt att Threst är med. Han är 'vimmelmammans' man, har läst hennes blogg i flera år så det är lite roligt att se någon på tv som man läst så mycket om i hennes blogg! Hehe 

Nä slappa var det ju nu! Vi hörs imorgon igen!! 

Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0